سیناسینا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

ما و سینامون

نقاشی های پسرکم

1392/11/26 17:36
نویسنده : فهیمه مامانی
357 بازدید
اشتراک گذاری

 

پسرکم زیاد اهل نقاشی نیست درست مثل باباش و برعکس من...بیشتر اوقات نقاشیهاش خطهای رنگاوارنگ و تو هم تو همه...تک و توکی از دستش در میره و نقاشیهای این چنینی میکشه ...

 

 

(آدم مامان کشیده که ناراحته)

داشت خط خطی میکرد,بعد چند دقیقه برگه به دست اومد گفت: ببین مامان هواپیما کشیدم.منتعجبوماچ

کاغذ چسبوندم رو دیوار تا هر وقت دوست داشت نقاشی کنه...

خط خطیا رو هم ملاحظه بفرماییدلبخند

رفتم واسش کاغذ بزرگتر از A3خریدمو چسبوندم دیوار ...اینم نقاشی که تو کاغذ گنده کشیدلبخند

 

دیدن خودش...کارهاش...حرفاش...همین نقاشیهاش...خط خطیای معنا دارش بهم انرژی میدهاز خود راضی

خدایا شکرتلبخندقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان آریا
27 بهمن 92 9:31
سلام ای جااااااااااااان دلم منم چند وقته همین کار رو می خوام بکنم یعنی در واقع خیلی وقته انشاء اله به زودی
فهیمه مامانی
پاسخ
سلام پس منتظر نقاشیهای گل پسری هستم
مامان آریا
27 بهمن 92 13:30
نه منظورم اینه که روی دیوار اتاقش کاغذ بزنم
فهیمه مامانی
پاسخ
آهان ...خب منم منتظر همون نقاشیهای روی کاغذی ام که رو دیوار چسبوندی دیگه
مامان آریا
27 بهمن 92 13:31
من منتظر اون پست درخواستیم هستما
فهیمه مامانی
پاسخ
چشم حتما ...حالا اگه هم پست نذاشتم میام تو یه کامنت بلند بالا مینویسم...
سوده مامان ماهان
28 بهمن 92 0:26
به به پسر هنرمند يه مدت نبودين دلتنگتون بوديم.خوبين سلامتين ماشالله پسرمون چه بزرگ شده.
فهیمه مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم خوبیممنم دلتنگ شما و اون فسقلیه قد بلندتون بودم
مامان آریا
28 بهمن 92 13:10
کاش الان آن بودی باهم یه کم می حرفیدیم ها
فهیمه مامانی
پاسخ
اوهوم یاد گپامون افتادم دلم گرفت...دلتنگ اون روزا شدم
مامان بردیا
28 بهمن 92 15:43
افرین به سینای گل افرینخوب بردیاهمین الان هم خط خطی کردن رو دوست داره وجزیی از تکاملشون حالا زود بگی نقاشی دوست ندارهعالی بودن سینای نازم
فهیمه مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم اومدی
ღمامان على اكبرღ
3 اسفند 92 3:43
ممنون عزیزم اومدی پیشمون دلمون برات تنگ شده بود ماشاالله گل پسرت بزرگ شده
فهیمه مامانی
پاسخ
ما هم دلتنگتون بودیم
مامان اریا
7 اسفند 92 8:18
سلام معلوم هست کجایی خانوم ؟
فهیمه مامانی
پاسخ
سلام همین جام خونمون
مرتضی
16 اردیبهشت 93 9:43
با سلام به منظور افزايش بازديد کنندگان و همچنين افزايش رتبه گوگل و الکسا لطفا ما را با نام نرم افزار حسابداري قرض الحسنه بايوتک" و آدرس www.biotechsoft.ir در پيوند هاي وبلاگتان معرفي نماييد سپس اطلاع دهيد تا شمارا لينک کنيم با تشکر گروه نرم افزاري بايوتک