سیناسینا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

ما و سینامون

ش....ز....4

1392/12/9 16:13
نویسنده : فهیمه مامانی
376 بازدید
اشتراک گذاری

*دیشب به باباش میگه:بابا,بیا مسابقه دو بدیم...باباش میگه الان نه پسرم ...سینایی میگه :خب پس بیا مسابقه سهاز خود راضی

 

**دارم شلوارشو پاش میکنم از ته دل داره میخنده ,میگم مامانی چرا میخندی,میگه آخه گلبول های سفیدم قل قلکم میدن!!

من:ابرو

گلبولهای سفید سینایی:تعجب

 

***سرشو میاد میچسبونه به سر منو باباش و میگه:سه پله کوپ{منظورش همون کله پوکه ...حالا از کی یاد گرفته!؟سوال}

 

****چند وقت پیش واسه اینکه تو مهد پسر خوبی بوده رفتم واسش جایزه ,لاکپشتهای نینجا رو گرفتم ...اونم به خاطر اینکه تو فروشگاهی که رفتم چیز بهتری گیر نیاوردم...سینا هم تا حالا برنامشو ندیده بود و نمیدونست چین!!دادم به مربیش که بهش بدن و خودم چند ساعت بعد رفتم دنبالش ,سریع جایزشو نشون دادو گفت مامان ببین لاکپشتهای اینجا جایزه گرفتم ...اومدیم خونه و وقتی باباش اومد بدوبدو جعبه لاکپشتاشو برداشت و گفت بابا ببین لاکپشتهای اونجا جایزه گرفتملبخند

خلاصه که لاکپشتهای نینجا تو خونمون به لاکپشتهای اونجا معروفننیشخندتو مهد هم لاکپشتهای اینجاخنده

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان آریا
10 اسفند 92 9:14
سلام خوبی ؟ ماشاء اله به این شیرین زبونی هاش این ش...... ز........... یعنی چی اون وقت ؟ خیلی نامردی نمی خوای از مهد فرستادنش بگی ؟ خوب بگو دیگه
فهیمه مامانی
پاسخ
سلااااام... همون شیرین زبونی نقطه چین شده فقط چشم به زودی ....حالا بخند
مامان روشا
17 اسفند 92 13:52
چقدر شیرین زبون خدا حفظش کنه این جریان گلبول های سفید رو از کجا یاد گرفته؟؟؟؟ خیلی با مزه اس
فهیمه مامانی
پاسخ
ممنون ... یه روز که سرما خورده بود واسش توضیح دادم که ویروسای ناقلاا اومدن تو بدنت و اینجوری مریض شدی ...ولی بدنت گلبول سفید داره که میجنگه با ویروسا...شربتاتم که بخوری و استراحت کنی به گلبول سفیدات کمک میکنی تا ویروسا رو نابود کنن... حالا از اون موقع هر اتفاقی میفته میندازه پای گلبولهای سفیدش
مامان روشا
27 اسفند 92 11:49
سلام اومدم سال نو رو بهتون تبریک بگم سالی پر از برکت و روزهای خدایی داشته باشید شاد باشید
فهیمه مامانی
پاسخ
ممنون ...همین طور شما
مامان آریا
28 اسفند 92 13:46
خواهرم از صمیم قلب سال پیش رو ، رو براتون پر از سلامتی و تندرستی و شادی در زیر سایه لطف خداوند آرزو می کنم پیشاپیش سال نو بر شما و خانواده محترم مبارک
فهیمه مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم منم همین طور
علامه کوچولو
28 اسفند 92 15:16
سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش، اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام ******** سال نو مبارک ********
فهیمه مامانی
پاسخ
سال نوتون مبارک