سیناسینا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه سن داره

ما و سینامون

یوهوووووو دوباره نی نی وبلاگ

1392/10/28 11:23
نویسنده : فهیمه مامانی
317 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به همگی دوستان خوبملبخند

ممنون از همگیتون که تو مدت نبودنمون به یادمون بودینقلببغلمژه

الان اصفهانیم,از 16...17 شهریور اومدیم اینجا,اینترنت نداریم و بی نتی بد دردیه!!ناراحت

الانم از کافی نت آپ میکنم!!

18شهریور تولد گل پسرمون به خاطر ریخت و پاش خونه بی کیک برگزار شد...                                 

     

(البته اینجا خونه یکی از دوستان بابایی سینا بودیم و اون ماشین و کفش هم که میبینید خودش به سلیقه خودش واسه تولدش انتخاب کردهماچ)

 

به خاطر اینکه پسرکمون اینجا احساس تنهایی نکنه ,تصمیم گرفتیم بذاریمش مهد,2مهر اولین روز مهد رفتن سیناییمون بود ...


و این هم جشن مهدشون...

مامانی فدای اون دستات که داری دعا میکنیلبخند

و

اما...اصفهان گردی مامژه

 

تله کابین پارک صفه...هر وقت دلمون میگیره میریم اینجا,نمیدونم چرا وقتی میرسیم اون بالاها حالو هوام عوض میشه!!!!

بازار امام...اینجا رو هم دوست دارم مخصوصا دیدن چیز میزای سنتیشو

کلیسای وانک...نزدیک خونمونه ...واسه یه بار دیدن خوب بود

 

پ ن1:بقیه عکسامون از اصفهانو سعی میکنم تو پستهای بعدی بذارمچشمک

پ ن2:ببخشید کامنتای پر مهرتونو بی جواب تایید میکنمقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان برديا
3 بهمن 92 9:27
واي چه عجب شما برگشتين.خيلي دلم براتون تنگ شده بود.هميشه سلامت و شاد باشيد
مامان آریا
26 بهمن 92 10:16
خدا خفت نکنه می دونی چقدر دلم برات تنگ شده بود نامرد چرا اینقدر طولش دادی خیلییییییییییییییییییییی وقته رفتی دلم برات خیلی تنگ شده بود چرا اینقدر دیرررررررررررررر اومدی خیلی خوشحالم خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی اصفهان خیلی امکانات داره و خدا رو شکر از جای قبلیتون خیلی بهتره خیلی خوب کاری کردی سینا رو گذاشتی مهد منم می خوام کم کم آریا رو بذارم مهد دیگه از اینجا به بعد باید با بچه ها باشن خواهش میکنم بیا و از مهد رفتنش و از نگرانیهایی که قبلش داشتی و اینکه چقدر طول کشید تا کنار بیاد یه پست مفصل بنویس
فهیمه مامانی
پاسخ
منم خیلی دلتنگتون بودم واقعا ها ...با گوشیم میومدم و وبلاگا رو نیگا میکردم
مامان روشا
26 بهمن 92 13:34
خوش اومدید جاتون خالی بود
فهیمه مامانی
پاسخ
دلتنگتون بودم خیلی