سیناسینا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

ما و سینامون

ش.... ز ....3

1392/4/7 15:39
نویسنده : فهیمه مامانی
693 بازدید
اشتراک گذاری

 

_داشتم با بابای سینا صحبت میکردم در مورد رفتنمون...

من:18 خرداد ایشالا مشهدیم ...دیگه تو این چند روزی که هستیم کارهای کارگاهو تموم کن خیالت راحت شه...تیر هم اومدیم خونمون وسایلو یواش یواش جمع کنیم که ایشالا مرداد بریم...

سینا داشت با ماشیناش بازی میکرد که یه هو بعد تموم شدن حرفم گفت:مامان کی تیر خورد مرد؟!

واسم جالب بود سه تا کلمه ای که واسش قابل هضم نبود شد یه جمله بامزه(خرداد...تیر...مرداد)

 

 

_موقع خوابش شد اومد دستمو گرفت و گفت:مامان بیا بریم مثل خرس بخوابیم!

خدایی کلی خندیدمخنده

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (59)

♥متین من♥
7 تیر 92 16:13
سلام دوست خوبم یک لحظه میای وب پسر من عکسشو ببینی واگه دوس داشتی بهش رای بدی ممنون میشم کد 174 پیامک کنید به شماره 20008080200(دوهزار هشتاد هشتاد دویست) یه دنیا ممنونم
علامه کوچولو
7 تیر 92 20:19

یاد لطیفه ای افتادم که میگفت بهمن تیر خرداد مرداد:یهمن تیر خورد مرد
××××××××××××
سینا جوون ننه!خرسها دور از جون زمستون میخوابند نه توو اوج گرمای تابستون!توو این سن باید مثل فنج بخوابی



والللللللللللللاااااااااا
مامان روشا
8 تیر 92 9:43
آفرین به این پسر نکته سنج و شیرین زبون


ساراکوچولو
8 تیر 92 16:11
سلام دوست گلم .ساراجون من برای اولین بار تومسابقه شرکت کرده خوشحال میشم بهش یک رای بدین...شماره رای 216 وشماره پیامک20008080200
سوده مامان ماهان
8 تیر 92 16:16
حرفهاشون منو كشته چه بانمك سر هم كرده حرفهارو و چي از توش در اومد خيلي با نمكي


واقعا ها ...منکه تا چند دقیقه هنگ بودم
رعنا
8 تیر 92 16:50
ای جونممممممممممممممممممم

وای کلی خندیدم فهمیه

خیلی باحال بود خداییش
زیارت قبول عزیزم


ممنون رعنا جون
محمدحسين(قهرمان كوچك)
11 تیر 92 3:19
سلام دوست جونم.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم لطفا کد 343 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. منتظر راي شما هستم.
مامان طه
11 تیر 92 13:23
آفرین به پسر شیرین زبونت

راستی بیا اپماااااااااااااااااااااا


الان میام
مامان امیررضا
11 تیر 92 22:19
سلام عزیزم خوبی؟به ماسرنمیزنی؟


سلام رعنا جون...باور کن بلاگفا واسم باز نمیشه
مامان طه
14 تیر 92 12:50
گلم بروزما


اومدمممممممممم
mostafa
15 تیر 92 9:39
سلام
اسم پسر داداش من علی هه
اون هم دقیقا توی این تاریخ به دنیا اومده
چون داداشم با ما زندگی می کنه
اون هم نقل ونبات خونه ی ماست.


سلام
چه جالب...
اگه وبلاگ داری کاش آدرستو میذاشتی...
خدا حفظ کنه همه کوچولوهارو
فاطمه مامان الينا گلينا
15 تیر 92 11:23
خيلي با نمك بود هه هه هه


مامان علی اکبر
15 تیر 92 16:45
سلام خیلی با مزه بود ....

خدا حفظش کنه....


سلام
ممنون...خدا علی اکبر کوچولو رو هم حفظ کنه و همین طور همه بچه ها رو
مامان طه
16 تیر 92 14:31
عزیزدلم بیا بروزمااااااااااااااااااا


الان میام
مامان سایتا
18 تیر 92 15:41
سلاااااااااام فهیمه جوووونم خوبی؟ دلم برات 1 ذره شده بود اسم پستهات رمزیه؟
ای پسر شیطون چه بامزه کلی خندیدمالهی فداش شم
من از دنیا عقبم کجا میخواین برین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟دارین از اون شهر میرین؟


وایییییییی سلام شیرین جون خوبیییییییییییییی؟؟
اومدم پستهاتو خوندم ...ساینا گلی الان بهتره؟؟
عزیزم داریم میریم اصفهان
مامان ساینا
18 تیر 92 16:33
عزیزم برا سوارت باید بگم که من اینکارو نکردم ولی میشناسم کسایی که اینکارو کردن.اگه دوست داشتی بپرس سوالات منم ازشون میپرسم..
برا زندگی میرین اصفهان؟ همیشگی؟


اگه قطعی تصمیم گرفتم حتما مزاحمت میشم فعلا دودلم!!
آره انشاالله قطعی نیس که بمونیم واسه همیشه یا نه
مامان بردیا
18 تیر 92 16:38



زهرا(✿◠‿◠)
19 تیر 92 14:14

از دست تو سینایی.....



کجایی زهرا؟؟!!
اومدم وب محمد صادق این قد خوشحال شدم گفتم حتما آپیدی
...یه چی بگم چند وقتیه افتاده تو کلم که بهت بزنگم
زهرا(✿◠‿◠)
20 تیر 92 19:10
سرم شلوغ پلوغه...
وخ نداشتم آپ کنم....
الان آپ کردم......بیا ببین دوستت توو چه حالی بود!
هههههههههههههههه



درکت میکنم چون خودمونم 2سال قبل با ماشین لباسشوییمون مکافات داشتیم...کار که نمیکرد هیچ ,خرحمالیشم واسه ما بود...انداختیمش دورو یه نفس راحت کشیدیم
زهرا(✿◠‿◠)
20 تیر 92 19:12
عه.....راستیا......تا حالا با هم حرف نزدیم!!!!!
فک کردم زدیییییم!!!!
بالاخره حرفم میزنیـــــــــم.....
یه بهونه جور می کنیم و.....



مامان نازنین زهرا
21 تیر 92 15:49
سلام
حتما الانه برگشتی
باورتمی شه زهرا تا یک هفته پیش اسهال بود و خوب نمی شد
از یک طرف دکتر من را ترسوند که مطب نبرمش چون گفته بود ویروس جدیدی اومده که همه بچه ها می گیره که همسایه مون هم گرفت و خیلی افتضاح بود
فقط می گفت غذای سفت بده به بچه مثلا سوپ و آش نده و ...
چرک خشک کنی بود که توی این مدت زهرامی خورد
انشالله می بینمت


آره یه هفته قبل ماه رمضون اومدیم...
خداروشکر نازنین زهرا بهتر شده...سینا هم همین ویروس وگرفت...واقعا ویروس بدی بود
کم سعادت بودم ...ایشالا دفعه بعدی
ارغوان
23 تیر 92 10:27
))سینا کوچولوی بانمک...دلمون تنگ شده بود



ارغوان من رمزو پاکیدمدوباره رمز پلیز
مامان ساینا
23 تیر 92 14:48
فهیمه جون خوبی؟ اپم بیا سری بزن


ممنون عزیزم ...الان میام
مامان ساینا
23 تیر 92 18:14
مامانی من با کلی عکسای خوشکل اپم


آخ جون میام الان
مامان آریام
24 تیر 92 1:39
مامانی پس کجایی...دلمون تنگیده شده بسیار


خونمون ...درگیر جمع و جور کردن وسایلامون...
مام همین طور
مامان آریام
24 تیر 92 1:40
یعنی این قدرت تخیل بچه ها حرف نداره به خدا...مثل خرس خوابیدن رو خوب اومده...منم دلم میخوادیه هفته همین جوری بخوابم


یه هفته که خوبه من دلم میخواد یه ماااااااااه مثل خرسسسسسسسسسسسسسبخوابم
مامان روشا
24 تیر 92 10:22
سلام عباداتتون قبول کجا هستید خانومی نگران شدیم

سینا جانم خوبه؟


سلام ...نماز روزه های شمام قبول
خونه ام...مشغول جمع و جور کردن وسایل
ممنون به یادمونی
سوده مامان ماهان
29 تیر 92 17:01
سلام نماز روزتون قبول .فكر كنم گرماي اونجا خيلي شديده و شما هم حال آپ كردن ديگه ندارين.




گرما که وحشتناکه...امروز دما به 50 درجه رسیده بود!!

بیشتر تو خونه ایم زیر کولر اسبابامونو داریم جمع میکنیم و نمیدونم چرا درست حسابی جمع نمیشه!!

ارغوان
30 تیر 92 11:51
خصوصی گذاشتم رمزو


ممنون
مامان بردیا
3 مرداد 92 18:32

. . ¸,’ ¸,. . ¸ `-,”~-~’,¸,.¹-~-._¸,.سلام
. . . . ) . ‘”¨ . .):. .`-,;:.`,’;;‘¸,.¹¯¸¸,.-
. . .,-’ , , , , ,-‘;:.. . .`-¸;:.`,’--~’`,¯-.,¸_,
. . (. ,•¸,-~’¨|;;;::.. .. . “-,;:/,`,-~-~¬¯. . . . . . .¸,..,¸ . . . . .¸,.-~--.¸_
. . . ¨`” . . . .|;;;:::.. . .. . ¯¯`*¬~---~~¬¬”``~-,;:;;`”~--~”:;;::,-“’’``¯¨`
. . . . . . . . . \;;;::… . … , زود بيا آپمو ببين .... ¨`-,;;:;;::;;::;:;:`¬~-.¸
'``````````````/;;;:;::… ,, ..:;, :… ,, .. :;,:;,. . ., ¸ . . . .`,;;:;:::;:;:;;-~”`¨
, . . . . . . . .|;;::;:... .:; .:;;¸ . . ,, ..:;,, .. :. . ..:’ .. . . |;;::;;:;:;;”-~¬~-.,¸.-~’
. . . . . . . . . \;;::.. . `` .:;;;, . . . ,, ..:;, :… ,, .. :. . . . ,’`”~-,;;:;:;;.¸.,~--“`¨
. . . . . .¸.-~¬”`,-‘;:. . ..:;;::... .. .. . .. ... ..:;;. . . . .,’ . . . .`”*”`¯
. . . . . l’:,~-¬`;;:¸.-~¬”```”¬~--~¬, ..:;;¸-‘¨¯`\;:.. ./
. … . . |`|/`”,-‘¯ . . . . . . . . . . . . .`,.::;;\ . . . `,;:.\
. . . . . .l,/`/,.¸ . .با اين اسب بيا . . . . ).::;;\ . . . .`¸;:`,
. . . . . ./ (-.¸ ) . که زودتر برسي ..-“.:


با اینکه از اسب میترسم ولی خب به خاطر بردیا جون سوارش میشمو میام
دایی جان محمودرضا
6 مرداد 92 4:41
سلام.
خیلی وقته ازتون خبر نداریم.
امشب یکباره یادتون افتادم و دلم براتون تنگ شد. خوب هستید؟ آقا علی اکبر خوبه؟ سینایی خوبه؟


به سلام داداشی خودم...خوبیم شکر...ممنون به یادمونی....مام دلمون تنگیده واستون
مامان ساینا
6 مرداد 92 9:44
سلااااااااااام فهیمه جون خوبی سینامون خوبه؟؟؟؟
به سلامتی مستقر شدین؟ یه پست بزار دیگه دلمون تنگتونه


سلام شیرین جون...خوبیم شکر...ممنون به یادمونی
هنوز نرفتیم ...وسایلامون جمعه و منتظر رفتن
مامان طه
8 مرداد 92 13:00
بروزم خانومی


سر فرصت... چشم میام
ساراکوچولو
9 مرداد 92 15:49
سلام..امروز تولد سارا بهمون سربزنیدودوتا پست آخربخون..ممنون
ناراحت شدم داری میری اصفهان انگار اما ندیدمت


سلام...تولد سارا گل مبارک
منم ناراحتم ندیدمتون...کم سعادت بودم
محمدحسين***قهرمان كوچك***
14 مرداد 92 5:45
سلام دوست جونم .زود به لينك زير بريد و ثبت نام كنيد. در فرم ثبت نام حتما شماره تماس بذاريد و حداقل یک بار با کلمه عبور ارسال شده به ای میل خود در صفحه معرفی دوست وارد وب سایت شويد. ***مسابقه شيبا*** http://shibaclub.com/forms/registrationform.aspx?refid=30283
مامان ساینا
14 مرداد 92 18:44
فهیییمه جوووووووووون بیا دیگه



ایشالا به همین زودی میاممممم
مامان آنیسا
15 مرداد 92 22:34
ببوس شیرین زبونت رو عزیزم


مامان ساینا
16 مرداد 92 10:56
ببینم کی میخوای بیای ؟
خب بیا دلم تنگته


میامممم به همین زودیییییییییییییی
مامان ساینا
16 مرداد 92 10:56



مادر کوثر
16 مرداد 92 13:22
سلام
عید صیام آمد و ماه صیام رفت
لطف تمام آمد و فیض تمام رفت
شد عید فطر و لطف خدا باز تازه شد
گرد غم گناه ز جان عوام رفت
* پیشاپیش عیدتون مبارک*


سلام
ممنون عید شمام مبارک
راستی خیلی ناراحت شدم از حذف وبلاگ کوثر جون

زهره مامان آریان
18 مرداد 92 19:43
چه شیرین زبونی ماشالله.
چه جمله بامزه ای گفته: مثه خرس بخوابیم.
گاهی یه حرفایی میزنن که ادم میمونه کی یاد گرفته اینو


واقعا هاااا
جدیدا از فیلم دودکش آمپاسو یاد گرفته ...این قد به موقع به کارش میبره که خودمون تعجب میکنیمم!!
مامان بردیا
20 مرداد 92 17:22
سلام.دوستم.با کمی تاخیر عیدتون مبارک.طاعاتتون مقبول درگاه مهربان خدایمان. آپم.سر بزنید
مامان روشا
26 مرداد 92 8:53
سلام فهیمه جون کجایی نگرانت شدم؟ سینا جون خوبه؟
مامان ساینا
26 مرداد 92 16:26
تولد سرمون میشه پیش مبااااااارکدوستتووووووون دارم
مامان رادمهر جوجو
29 مرداد 92 11:27
سلام عزیزم . چه پسمل شیرین زبونی دارید خدا حفظش کنه با اجازتون لینکتون کردم
مهناز
2 شهریور 92 12:21
مامان ساینا
3 شهریور 92 12:36
دووووووووووووووووووستون دارم
مریم مامان آریا
5 شهریور 92 14:46
پس کجایی ؟ اسباب کشی و نقل و مکان به اصفهان تموم شد؟ الان مشهدی - اصفهانی - سیستانی؟ کجایی خوووووو؟
ارغوان
9 شهریور 92 11:29
کجایید شوما؟؟
سوده مامان ماهان
10 شهریور 92 12:57
فهيمه جان كجايين خبري ازتون نيست.اسباب كشي خيلي سخته اين وسايل تاروز آخر جمع نميشه.دركت ميكنم پارسال منم ماه رمضون اسباب كشي داشتم.اميدوارم كارات زودتر تموم بشه وجابجا بشي. سينا جون رو ببوس.
زهرا(✿◠‿◠)
12 شهریور 92 17:19
کجایی فهیمه جون؟ نمیااااای؟ اثاث کشی دارین؟ چقد خوب..... به سلامتی ان شاللا.... منتظر عکسات هستم.... خسته نباشی ...
مامان دینا
18 شهریور 92 22:56
سلام خیلی با حال گفتی اقا سینا تولدت مبارک
سوده مامان ماهان
23 شهریور 92 22:20
سينا جون عزيزم تولدت مبارك ببخشيد يكم دير شد .اميدوارم زير سايه پدر و مادرت صد ساله بشي.
زهرا مامی ویونا
25 شهریور 92 2:43
سلام عزیزم خوبین....ماشالله به پسریمون ....چه بزرگ شدهه کلی نبودم و برگشتم.....خوش میگذرههه ایشالله شاد و سلامت باشین
زهرا(✿◠‿◠)
29 شهریور 92 16:18
بیا دیگه............. انقد نیا ....تا من بیام ما را از دیدن سینایی در شهر جدی مستفییییییییظ(!) بفرمایید!
مامان ساینا
17 آبان 92 4:08
یگه دوستت نداااااارم...مکجایی پس؟
مامان روشا
18 آبان 92 10:34
معلوم هست کجایید فهیمه جون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آمیتیس
29 آذر 92 10:37
سلام یلداتون مبارک http://mylamis.com/yalda//?ref=f0a6b3b7088c20f69513ba6be787a34b
علامه کوچولو
8 دی 92 17:46
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام خوبین؟کجا بودی؟خوش اومدی