سیناسینا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

ما و سینامون

بازیه جدیدمون...

1391/11/5 18:37
نویسنده : فهیمه مامانی
586 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام

الان حدودا یه هفته هست که فهمیدم سرگرم کردن کوچولوها چه قدر سخته!!!!مخصوصا تو سن 2سال به بالا!!!!

قبلنا با همون وسایل بازیهایی که سینا داشت بازی میکردیمو خیلی وقتا ابتکاری بازی اختراع میکردیم و آموزشی و علمی و غیر علمی خودمونو سرگرم میکردیم ...

این یه هفته همه چی هم واسه خودمون و هم واسه پسرکمون تکراری شده بود ...تصمیم گرفتیم یه وسیله جدید اضافه کنیم...جورچین آهنربایی (چهره های جادویی)

قبل 2سالگی چهره های مختلفو تو دفتر نقاشیه سینا کشیده بودمو ...اون موقع با بعضی حالتها آشنا شده بود ولی کیفش به این بود که خودش با کمک ما آدمهارو درست کنه...ازش میخواستم بعد درست شدن حالت اون چهره رو نشون بده ...

ازش میخواستم چیزهایی رو که تو چهره دوست داره به صورتک اضافه کنه و به اون چیزیکه ساخته شده فکر کنه...

رو یخچال ...ماشین لباسشویی و خیلی از وسایل دیگه که خاصیت مغناطیسی دارند میشه صورتک ها رو درست کرد!!

با این بازی پسرکمون خوشحال و شاد شد و ماهم خندون و شاد...

                                  قلبدوست داریم پسرک مهربونمونقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

زهرا (✿◠‿◠)
6 بهمن 91 7:02
چه خوووووب...
اتفاقا از یکی که اینارم داره می خواستم بپرسم چطوره؟؟؟
چه کسی بهتر از شما که سینایی هم سن محمد صادقه!
پس خوبه ! نه؟
موندم بین این شکلک ها و اون یکی که لباس هاست!!!
************************
قوربون سینای خوشگلم...
میگما.......ماشاللا انگاری وزنش بهتر شده! نه؟


آره زهرا جون ...خیلی خوبه ...تازه منم خودمو با همین شکلک درست کردنا سرگرم میکنم!!

وزنشم هی تا حدودی بهتر شده خداروشکر...عجب دقتی
آفرین...منکه از رو عکس هیچی حالیم نمیشه!!
محمد حسین
6 بهمن 91 14:54
سلام...چطوری؟؟؟
_______________¶¶¶¶¶¶
__________¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶
_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ [█]¶¶¶¶¶
____¶¶¶¶¶ [█] ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_____¶¶¶¶¶¶¶`▼´¶¶¶¶¶¶
______¶¶¶¶¶¶¶·♥·¶¶¶¶¶
__¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤
__¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¤I T.’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¶¶
¶¶____ ¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶____ ¶¶
¶¶_____ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶
_¶¶___¶¶¶¶¶________¶¶¶¶___¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶
(♥)¤ª˜¨¨¨¨˜ª¤(♥)¤ª˜¨¨¨¨˜ª¤(♥)
آپم...بدو بیا منتظرم نذاریاااااااااا


الان میام!!
دایی جون محمودرضا
6 بهمن 91 16:32
سلام. ماشالله خوب واسۀ سینا وقت میگذارید.
ماشالله هم چقدر سینایی باهوشانه حالتها را کپی می کنه. شیطون ... موش بخوردت ناقلا...


سلام دایی جون سینا...ممنون ... شما همیشه به ما و سینا لطف داشتید...
مادر کوثر
7 بهمن 91 7:30
عزیزممممممممممممممم
چه خوشگل ادای شکلک ها رو در آورده




مامان کوثر جون چند وقتیه میام نظر بذارم نمیدونم چرا رمز نمیده؟؟یعنی مشکل از کجاست!!؟؟
مریم مامان آریا
7 بهمن 91 8:32
واااااای آره این جور چینها خیلی با حالن
وااااای الهی ولی سینا خیلی باحال تره عزیز دلم


قربونت مریم جون...عکس خصوصیهاتو دیدم ...اونا هم خیلی باحال بودن
الينا گلينا
7 بهمن 91 10:23
خيلي بازي جالبيه. منم پيدا كنم حتما واسه الينا مي خرم .تو هوش و خلاقيت بچه فكر كنم خيلي اثر داشته باشه.


آره بازیش جالبه هم واسه بچه ها و هم واسه بزرگا...
حتما گیر آوردی بگیر...خیلی بازیه باحالیه
مامان دانیال
7 بهمن 91 16:50
سلام مامان جون ماشالا چه پسر نازی داری خدا حفظش کنه به ما هم سر بزنید مامان جون[بوسه][بوسه][بوسه]
مامان بردیا
8 بهمن 91 12:07
ای جونم با این شکلکایی که خودت دراوردی عزیزمبردیا هم جورچین اهنربایی هاش رو خیلی دوست داره مثل گل ÷سرمون سینا جوناونوقت من در تصورت چه مدلی بودم؟


ممنون مامان بردیا جون...حالا...شاید بعدا بهت گفتم
الی
8 بهمن 91 22:18
ای جان به سینا جون.

آفرین به تو مادر با حوصله.


ممنون الی جون
مامان ساینا
9 بهمن 91 11:06
سلام فهیمه جون من اومدم.
چقدر دلم براتون تنگ شده بود
عزیز دلم چه بازی جالبی ..ندیده بودم تاحالا
قربون سینا برم من الهی خیلی باهوشه دقیقا عین همونا شکلک دراورده
فداش شم من پسر خوشکل خوش تیپمون..
از این به بعد هرروز بهتون سر میزنم
سیناجونمو ببوس
دوستتون دارم 1دنیااا

به سلام مامان ساینا جون...ما هم دلمون برا شما و ساینا خانوم تنگ شده بود...امتحانا چه طور بود؟؟
ممنون لطف داری خانومی
مامان تسنیم
9 بهمن 91 11:54
فکر کنم از این بازی هاست که مامانها بیشتر سرگرم میشن تا بچه ها


آره دیگه از هموناست
مادر کوثر
9 بهمن 91 13:07
فرخنده میلاد فخر کائنات، حضرت ختمی مرتبت، محمد مصطفی صلی الله علیه و آله
و سلاله پاک و مطهرش، رئیس مکتب، حضرت امام جعفر صادق علیه ‏السلام،
بر پیروان راستین حق تهنیت باد.


ممنون ... عیدتون مبارک
زهرا (✿◠‿◠)
12 بهمن 91 7:21
ببوس سینای ماهمُ....


قربونت زهرا جون
ماچیدم
علامه کوچولو
12 بهمن 91 20:14
چه بامزه
الاااااااهی چقد جالب خودش ادای شکلک هارو در آورده
بازی جالبی به نظر میرسه
فکر کنم ارزش امتحانشو داشته باشه


آره ...واقعا جالبه...شمام امتحان کن حتما...خودتم سرگرم میشی!!(چشمک)
مامان سارا
12 بهمن 91 22:48
سلام...ماشالله به پسرفهمیده وگلم سینا.....شرمنده نتونستم پای قولم وایستم وبیام سرقرار ...آخه مشغله کاری ودانشگاه بدجورکلافه ام کرده ...اصلا وقت نذاشته برام تا کمی به خودم ودوستانم برسمممممم...حتما اگرخدابخواد دیدار یک روز از راه میرسه...تا اون روز ...فعلا


سلام مامان سارا جون...ای بابا دشمنت شرمنده...خانومی کارت مهمتره...من همچنان اینجا هستم بالاخره میبینیم همو
مامان فتانه
14 بهمن 91 16:53
وای خانمی چه خوب با پسرت بازی میکنی من کلا هیچ ایده ای ندارم این اهنربا ها چطورین؟


به نظرم خیلی سرگرم کنندست و همین طور آموزشی...فقط مشکلی که داره اینه که بعضی قطعه های آهنرباییش خیلی کوچیکه و سریع گم میشه !و اینکه مرتب نیست یعنی اگه تمامیه قطعه هاشو از صفحش جدا کنی باید برای جفت شدن مثلا ابرو دنبالش بگردی....

این مشکلها هم اینجوری برطرف میشه که :تمامیه قطعاتو مرتب بچسبونی به صفحه مغناطیسیه خودش و صورتکو یه جای دیگه مثل یخچال و ماشین لباسشویی و ماشین طرفشویی درست کنی...
محمد حسین( مخترع کوچک)
15 بهمن 91 3:31
سینا جون بازی جالبی داری...
چرا دیگه آپ نمیکنید مامان سینا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من آپم....زودزود بیاید منتظرتونم

www.pesaregolebaba.niniweblog.com


چشم میایم...والا به مشکل کامپیو تری برخوردم...انشاالله رفع بشه حتما آپ میکنم...
مامان انیسا
16 بهمن 91 0:42
چه بازی جالبی !آفرین به مامانی و گل پسرش


ممنون خانومی
مامان ساینا
17 بهمن 91 18:33
فهیمه جون خوبی؟کجایین نیستین دلمون تنگتونه زودی بیاین با عکسای جدید.راستی من تو پست جدیدم عکس خودمو گذاشتم only for u


ممنون ...پسرکمون و خودم سرما خوردیم بدجور...
انشاالله خوب شدیم میایم...عکسها رو هم دیدم...عالی بود مثل همیشه

الينا گلينا
18 بهمن 91 10:29
سلام .مرسي كه به ماسر مي زني. منم واسه الينا از اين جورچين آهنربايي خريدم . ممنون واسه اين بازي خوب


سلام خانومی...بازیه خوبیه نه؟؟منکه خیلی از این بازیها خوشم میاد
مامان یگانه
18 بهمن 91 21:23
واقعا بازی با بچه ها توی این سن سخته من و یگنه باهم عکس های سینا رو دیدیم و یگانه هم خندید و ناراحت شد و داد زد و تعجب کرد و..


واقعا ...اینم برا یگانه جون
مامان ساینا
19 بهمن 91 14:58
فهیمه جون بدو بیا وبلاگم به 1مسابقه دعوت شدی عزیزم


اوه چه آنلاین!!
مسابقه؟؟!!
الان میام ببینم چه خبره
الی
19 بهمن 91 17:12
فهیمه جان کجایی خواهر؟ خوبین؟


همینجاییمم...سرما خوردیم شدید...
زهرا مامی ویونا
21 بهمن 91 0:30
ای جونم با اون شکلکای خودش....عالی بود پیشنهادت ...واقعا عالی
چه خوب که رو یخچال هم میچسبهه
بووس برای گل پسری و خودت
ببخش دیر بهتون سر زدمم


ممنون زهرا جون
ای بابا خب پروسه پوشک گیری داشتی ...
بعدشم مثل خود من الان مریض داری!!
مریم مامان آریا
21 بهمن 91 14:09
خیلی حس خوبی به سینا دارم - با شخصیت خودم


ممنون مریم جون شما لطف داری
مامان فتانه
21 بهمن 91 20:28
´سلام ´¶¶´´´´¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶´´´´¶´
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶´´´¶´
´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶´
´´´´¶´´´´بدو بيا آپـــــم´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´
´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´
´¶¶¶´´´´´¶´´´´دير نكني´´´´´´´¶´´
´´´¶´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´¶´´
´´¶¶¶´´´´´´´´´¶¶¶´´´´¶¶´´´¶¶´´
´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´
´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´
´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´
´´´¶´´´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶´´´¶´´´´´
´´´¶´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶´´´´
´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´¶¶´´
´´¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶´´
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´
´´¶´´نظـــر´´¶¶¶¶¶¶¶¶´يادت نره ¶´´
´´¶¶´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´¶¶´´´
´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´


چشم
زهرا مامی ویونا
22 بهمن 91 19:17
وای تروخدا مواظب باشین....خیلی ویروس بدیهه
امیدوارم سینای نازمون زودتر خوب شههه


آره خیلی ویروس بدیه...سینا خداروشکر خیلی بهتر شده ولی سرفه هه هنوز هست!!زیادم سرفه کنه بالا میاره...دعا کن زودتر سرفشم خوب شه
زهرا مامی ویونا
25 بهمن 91 17:05
*روزمون مبارک*
*ویـــــونا*





هان؟؟چی؟؟
الان میام وبلاگت ببینم چه خبره
مامان بردیا
27 بهمن 91 18:08
سلااموش کرده بودم عزیزم.ممنونم که همیشه به ما سر میرنی.من فراموش کرده بودم شما را لینک کنم.چه بازی خوبی.چه مامان خوبی که همیشه به فکر پسملشه.بردیا هم یه بازی شبیه این داره.جورچین اتاقها.خیلی جالبه.دوستتون دارمواسه سیناجون


سلام...اشکال نداره خانومی...ممنون لطف داری...
اگه بازم جورچین گیر بیارم براش میگیرم

مامان علی اکبر
28 بهمن 91 2:47
قربون خنده هات


خدانکنه!!
زهرا(✿◠‿◠)
1 اسفند 91 9:54
کوشی عزیزم؟
کم پیدایی!
آپ نمی کنی؟


الان می آپیم
مامان فتانه
1 اسفند 91 12:22
خانمی ما اپ کردیم

ببخش فتانه جون کم میام پیشتون
یه مدت مریض بودیم مادرو پسر!!
حتما میام