سیناسینا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

ما و سینامون

دوباره شروع!!!!

1394/1/25 10:59
نویسنده : فهیمه مامانی
955 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر شیطون مامانمحبت

خیلی وقته نیومدم وبت ,نمیدونم از کجا بگم از چی بگم ...اصن چه جوری شروع کنم 

بذار از مهمترین اتفاق مشترک سه نفرمون شروع کنمچشمک...اومدن نی نی  تو دلم آرام

که اینجا 18 هفتشه و تو این سونو قطعی گفت که شما داداش دار شدی همون چیزی که خودت دوست داشتی!قربون دوتاتون بغلبغل

فسقل من واس داداشی اسمم انتخاب کردی میگی حتما باید اسمش سجاد باشه ...حالا ما هر اسمی میگیم شما میگی فقط سجاد !

بعضی وقتا بی قرار اومدنش میشی و سوال میکنی پس کی میاد؟؟میخوام همین الان یا فردا بیاد 

چند وقت پیشم گفتی مامان من خواب نی نی و دیدم که خیلی کوچولو بودو هر وسیله ای بهش دادم خراب نکرد !

خوش به حال نی نی مون که داداشی مثل شما دارهراضی

 

بهمن ماه مامان جون و زن دایی جون و فرنوشی اومدن پیشمونزیبا

اون موقع زاینده رود تازه پر آب شده بود و ماهم بی جنبه رفتیم تو آبا ,این شد که تو عکس شما جوراب و کفش نداری و فرنوش هم بی کفشهزبان

اینم بهترین هدیه های شما واس من بغل

دستبندی که خودت تو مهد با ذوق و مهربونی واسم درست کردیتشویقزیبا

و این کاردستی که مربی تون بهت گفته روش چی بنویسم و شما گفتی بنویسین مامانی دوستت دارممحبت

ممنون پسرم که خیلییییییییییی مهربونیبغلبوس

مرد کوچولوی من ,خوشمزه ترین و بامزه ترین شیری که تابحال خوردی فک کنم همین شیر طالبی باشه چون خودت به تنهایی رفتی سوپری و گرفتی تشویقراضی

اینم مینیون و به قول خودت آقا یالا که یه شب بیشتر مهمونمون نبود ازبس دستشو گرفتی و گفتی آقا یالا سلام گیج

پسر بامزه من دوستت دارم خیلی خیلی بغلبوس

پسندها (1)

نظرات (1)

ساعت دیواری اتاق کودک
6 اردیبهشت 94 11:03
ساعت دیواری طرح پرنده کارتونی برای اتاق کودک جنس پلکسی گلاس نوع موتور تیک تاکی تایوانی مقاوم در مقابل رطوبت و نور شستشوی آسان قابلیت جابه جایی آسان قیمت محصول: 55,000 تومان اطلاعات بیشتر و خرید http://pixrose.dayanshop.com/products/view/685/ساعت-دیواری-طرح-روبین.html