سیناسینا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

ما و سینامون

مسابقه

1391/12/1 17:54
نویسنده : فهیمه مامانی
297 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

یکی از دوستای خوبمون مامان ساینای عزیز  مارو به یه مسابقه جالب که تو نی نی وبلاگ برگزار شده دعوت کرد ...موضوع مسابقه انگیزه و هدفمون از ساخت وبلاگ برای کوچولوهامون                              

 

از وقتیکه نوشتنو یاد گرفتم ,از وقتیکه انشا یکی از زنگ های درسیمون شد,از وقتیکه اولین موضوع انشا م که تابستان خود را چگونه گذرانده اید رو با چنان اعتماد به نفسی !!کنار تخته سیاه وایستادمو خوندم دوست داشتم خاطراتمو بنویسم...تا زمان,روز مرگی ها اونارو محو نکنه    تا همیشه یادم باشه همیشه شیرینی نیست همیشه تلخی نیست,تا همیشه واسم بمونه و مثل الان مثل همیشه از خوندنشون لذت ببرم.

پس شروع کردم به نوشتن_خاطرات خونواده 8نفری مونو

                                 _خاطرات خونواده 2نفری مونو

                                 _خاطرات ما و سینامون

پسرکمون چه خوبه که خاطراتت ...پیشرفتات  عکس دار شده

دوست دارم وقتی بزرگ شدی و حوصلت سر رفت خاطراتتو بخونی و لذت ببری مثل مامان که یکی از سرگرمی هاش خوندن وبلاگته...

دوست دارم بدونی چه قدر خودت و پیشرفتات برامون مهم بوده و هست و خواهد بود...

 

 

 

اما شرط مسابقه اینه که باید 3تا از دوستای نی نی وبلاگی تو به این مسابقه دعوت کنی!!!

(همه دوستان نی نی وبلاگی خوبن و عزیز  اگه به من بود همه دوست جونای نی نی وبلاگی رو دعوت میکردم ...ولی چاره چیه ...باید انتخاب کنیم)

 

*آریا گل

*علامه کوچولو

*بردیا گل

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان بردیا
1 اسفند 91 17:58
ممنون.در اسرع وقت جواب میدم.

موفق باشی

علامه کوچولو
1 اسفند 91 18:39
سلام عزیزم ممنون از لطفتی که داشتی
باید حتما شرکت کنم؟


سلام خانومی...اجباری نیست اگه دوست داشتی شرکت کن
مریم مامان آریا
2 اسفند 91 7:48
سلااااااااااااااام خوبی ؟
راستش دلیل من هم برای نوشتن فرقی با بقیه نداره و می دونی که همه ما مامانایی که برای بچه هامون می نویسیم هدفهامون مشترکه
اگر میشه من رو از این موضوع معاف کن
واقعا خیلی به من لطف داشتی که بین این همه دوست یکی رو هم من رو انتخاب کردی اما اگر میشه من رو معاف کن


سلام مریم جون ...ممنون شکر
اشکال نداره ...اجباری که نیست که ...
زهرا مامی ویونا
2 اسفند 91 8:33
موفق باشی گلم...سینای نازمونو ببوس


ممنون زهرا جون...چشم شمام ویونا گلی رو ببوس
مامان انیسا
2 اسفند 91 23:05
خیلی قشنگ نوشتی موفق باشی عزیزم


ممنون خانومی...شماهم موفق باشی
زهرا(✿◠‿◠)
4 اسفند 91 9:35
خیلی قشنگ نوشتی....


ممنون
الينا گلينا
5 اسفند 91 8:20
انشا نويسي هم يه هنر بزرگ كه تو داري .موفق باشي.


ممنون خانومی شما لطف داری
مادر کوثر
21 اسفند 91 8:08



ممنون خودتون گل هستین
maman bahar
21 فروردین 92 0:41
سلام عزیزم ممنون ک بهمون سر زدی خوشحالم که ی نوستالژی به وجود اومده مارک دوربینم Canon Kiss X3