سیناسینا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

ما و سینامون

محـــــــــــــــــــــــــرم

1393/8/12 16:42
نویسنده : فهیمه مامانی
849 بازدید
اشتراک گذاری

محرم 88 بود که فهمیدیم تورو داریم,بهترین هدیه خدا,هر چه قدر شکرگذار خدا باشیم بازم کمه

ارادت ویژه ای به شش ماهه کربلا حضرت علی اصغر(ع)داشتم و دارم ,خیــــــلی دوست داشتم محرم فرزندم شش ماهه باشه!

محرم 89 سه ماهه بودی

وقتی فهمیدم تو رو داریم و حتی موقع دنیا اومدنت و بعدش تا الان خیلی چیزهارو رعایت کردم ,میدونم خیلی از این رعایت کردنها بی نقص نبوده ولــــــــــــــی تلاشمو کردم تا زیبایی ایمان به خدا و ایمه رو متوجه بشی 

این قده کیف میکنم میگی من خدارو خیـــــــــــــلی دوست دارم و دستتو تا جایی که بتونی همزمان با گفتن ی  خیلی ,باز میکنی 

کیف میکنم وقتی واسمون سوره های قرآنی رو میخونی

کیف میکنم وقتی نمازهای ویژه خودتو میخونی

کیف میکنم وقتی بعد وعده های غذاییت خداروشکر میکنی

کیف میکنم انشاالله میگی و ماشاالله

کیف میکنم وقتی داستانهای امامان و پیامبرانو گوش میکنی و بعدش بابرداشت بامزه خودت تعریف میکنی

 

کیف میکنم این روزا مشتاقانه هیيت میرییا حسین یا حسین میگی و سینه میزنی

.

.

.

میگم رو پیشونی بندت چی نوشته این قدر قشنگ و شمرده میگی یا اباالفضل العباس که میخوام صدبار واسم تکرار کنی

روز عاشورا هواسرد بود و یکمی بارونی میــگفت دوست دارم برم عزاداری

شوروشوق حسینی ه مردم فوق العاده بود  

عشــــــــــق امام حسین(ع)نه کوچیکو بزرگ میشناسه     نه سرما و گرما 

خدایــــــــــا هممونو عاقبت به خیـــــــــر کن الـــــــــهی آمیـــــــــــن 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آریا
17 آبان 93 8:09
خیلی زیبا بود خدا و امام حسین نگه دارش باشن حالا چرا رمز دار گذاشتی این پست رو ؟
فهیمه مامانی
پاسخ
ممنون مریم جون انشاالله چند تا پست دیگه گذاشتم اینم بی رمز میکنم
فاطمه
4 آذر 93 14:41
خيلي با آن سر بند معصومتر شده.خدا نگهدارش باشه عزيزم
فهیمه مامانی
پاسخ
ممنون فاطمه جون