سیناسینا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

ما و سینامون

زندگی شیــــــــــــــریــــــــــــنه

1393/9/9 11:16
نویسنده : فهیمه مامانی
727 بازدید
اشتراک گذاری

امسال پاییز با سالهای قبل واسم یه فرقی داشت اینکه تونستم قشنگ احساسش کنم برگ ریزان درختارو,زردی برگارو ,دوروبرمون پر درخته ,پر گنجیشک و کلاغ ,پر نعمت 

آخ که پاییز داره تموم میشه!!!!

منتظریم ,منتظر فصل بعدی پر نعمت ,منتظر حس کردنش!

با تمام وجود بزرگ شدن بزرگترین نعمتی که خدای مهربون به منو همسری داده رو دارم احساس میکنم 

این روزا شده همدمم وقتی نیست دلتنگشم !وقتی هست باز هم دلتنگ همین لحظه لحظه هاش !

میگه مامان وقتی بزرگ شدم واست ربات میخرم تا همه ظرفارو جمع کنه و بشوره

وقتی میگم آخ میاد دستمو میگیره و میگه بذا کمکت کنم  کجا میخوای بری؟

میخوام سفره پهن کنم میگه مامان هر چی لازم سفرس بگو من ببرم 

دارم ماشیناشو میبرم تو اتاق بازیش که بدو بدو میاد از دستم میگیره و خودش زودتر میبره میذاره تو اتاقش

دستم به کمرمه از شدت کمردرد!میاد کتفمو ماساژ میده 

تو هر کاری سعی میکنه شریک شه و همکاری کنه 

و در کنار همه اینا یه عالمه لجبازی ,بداخلاقی,و حتی گریه هم داره!

همشو باهم دوست دارم ...اصلا سینا رو دوست دارم با همه  ی همه  ی اخلاقاش 

چه قدر شیرینه مـــــــــــــــــادریمحبت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

فاطمه
10 آذر 93 8:37
قربونش برم كه اينقدر آقاست و هواي ماماني را داره.عكس اوليش خيلي قشنگ و هنريه.
فهیمه مامانی
پاسخ
خدانکنه عزیزم انشاالله همیشه سلامت باشی ...چشات خوشگل و هنری میبینه
ارام
10 آذر 93 11:30
سلام خوبين؟چرا كمر درد؟خيره انشاءالله؟خبريه؟ راست ميگي بچه ها با همه تضادهاي اخلاقيشون دوست داشتني اند ماشاءالله چقدر فرق كرده
فهیمه مامانی
پاسخ
به سلام عزیزم شما خوبی ؟؟خیلی خوشحال شدم اسمتو دیدم دعا کن واسم
مامان آریا
11 آذر 93 12:59
واقعا مادری شیرین ترین لذت دنیاست خدا رو شکر که این نعمت رو داریم خدا حفظ کنه سینای نازنین رو به ما سر نمی زنی چرا؟
فهیمه مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم ...خدا حفظ کنه آریا گلو و همه و همه ی بچه ها رو ببخش الان میام
مامان سمیه
12 دی 93 1:05
خاله جونی پریماه تو جشنواره شرکت کرده اگه رای بدین خیلی خوشحالمون میکنین.لطفا کد 111رو به 1000891010 بفرستین.ممنون عزیزم
مامان آریا
23 دی 93 9:23
چرا چیزی نمی نویسی ؟
فهیمه مامانی
پاسخ
امروز 6اردیبهشت نوشتم
وفا
30 دی 93 14:03
خیلی عکسات قشنگن .. هم پسر خوش عکس و هم مامان عکاس .. خدا واسه ما نگهتون داره راستی فهیمه جون ما یک گروه وایبری داریم درباره ی بچه ها .. خواستم دعوتت کنم اگر دوست داشتی شمارتو برام خصوصی بذار
فهیمه مامانی
پاسخ
ممنون وفا جون راستش من یه مدته کلا وایبر و واتس و...حذف کردم,ولی چشم اگه دوباره نصب کردم خیلی دوست دارم بیام
وفا
30 دی 93 14:04
چرا کمر درد ؟ من هم بشدت درگیرشم با این تفاوت که پسرک اینطوری برام دل نمی سوزونه
فهیمه مامانی
پاسخ
چونکهتو راهه بذار شما هم نی نی دار شین اون وقت میبینی همون فسقلی چه جوری هواتو داره
مامان روشا
16 اسفند 93 3:06
سلام فهیمه جون چقدر دلم برای نوشته های قشنگت تنگ شده بود ماشالله سینا گلی مردی شده دیگه بای خودش خدا نگهدار همه تون باشه
فهیمه مامانی
پاسخ
سلام عزیزم ,ممنون ,انشاالله خدا حافظ شما هم باشه