سیناسینا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

ما و سینامون

ش....ز....5

1393/4/22 2:19
نویسنده : فهیمه مامانی
920 بازدید
اشتراک گذاری

 

-به خاطر گرمای شدید صبح به سینا اجازه ندادم بره بیرون از خونه !!

خودم مشغول مرتب کردن خونه شدمو و سینا هم رفت سراغ ماشیناش,بعد چند دقیقه رفتم اتاقش یه هو با چشم گریون گفت:منو عصبانی کردی!گریمو دادی بیرون!!خنده

 

-بهش میگم میدونستی عشق منی میگه آره ...میگم خب پس من چی؟؟میگه:شما عزیز منی...شما جون منی (مامانی فدات پسر مهربونمبوسبغل)

 

-صبح طبق معمول همیشه زودتر از من پاشده,ولی غیر معمولتر از همیشه منو بیدار نکرده و کنارم دراز کشیده وقتی پاشدم گفت:صبح بخیر,وقتی  خواب بودی من این قد نازت دادم. (این قدر محکم بوسش کردم که دیگه لپاش سرخ شد)

 

-خیلی وقتا یه هویی با لبخند میاد پیشمونو دست منو باباشو میبوسه و میگه :من شماهارو دوتا پنج تا دوست دارم(این قده کیف میکنیم خوشمزهخوشمزهمحبتمحبت)

 

اینم پسرک مهربونمونمحبت

                

 

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

مامان زینب
27 تیر 93 3:05
فدای پسر مهربون بشه خاله اش
فهیمه مامانی
پاسخ
خدانکنه...
مامان زینب
27 تیر 93 3:05
فدایی داری
مامان زینب
27 تیر 93 3:07
خصوصی
فهیمه مامانی
پاسخ
اوهوم ...راس میگی ...اتفاقا چند روز قبلم داشتم به همسری همینو میگفتم
مامان امیرحسین
27 تیر 93 13:49
ای جااااانم ماشالله به این پسر شیرین زبون و خوشمزه از طرف من یه ماچ محکم از لپش بکنید بوووووووووسمخصوص اقا سینا
فهیمه مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم...چشم ...شمام اون فسقلی خوشتیپو ببوسید
مامان بردیا
29 تیر 93 22:30
عزیز مهربون نازم الهی خدا مامان وبابا رو همیشه برات حفظ کنه
فهیمه مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم ...انشاالله خدا حافظ بردیا جون باشه و شما رو هم سالم و سلامت واسش حافظ
ماهان
5 مرداد 93 18:07
ایشالله خدا شما رو واسه سینا و سینا رو واسه شما نگه داره
فهیمه مامانی
پاسخ
ممنون انشاالله شما و بابای ماهان و ماهان کوچولو رو هم خدا حافظ باشه
مهناز مامان سپهر و سامان
12 مرداد 93 16:40
عزیزم چه مهربونه پسرمون
فهیمه مامانی
پاسخ
بعضی وقتا آره
ماهان
19 مرداد 93 19:20
ماهان
19 مرداد 93 19:21
وفا مامان پارسا
30 مرداد 93 16:11
قربون این پسر بریم که این همه ماهه !!!
فهیمه مامانی
پاسخ
زنده باشی دوستم
مامانی سمیه
31 شهریور 93 15:08
خوش به سعادت شما پدرومادر نازنین
فهیمه مامانی
پاسخ
ممنون