سیناسینا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

ما و سینامون

یه روز شاد رنگی

1393/1/24 20:57
نویسنده : فهیمه مامانی
651 بازدید
اشتراک گذاری

 

وقتی واسش خریدیم کلی ذوق کرد ...دستمو که تو دستش بود بوسید و گفت ممنون مامان خوبم که واسم از ایناها خریدی,گفت اگه میبینی بعضی وقتا غرغر میکنم چون شیطون گولم میزنه وگرنه من پسر خوبیم!

قبلنا واسه لاغر بودنش و اینکه خیلی بدغذا بود غصه میخوردم ولی الانا غصم اینه که هیچ وقت ناراحت نبینمش ,شادیشو خیلی دوست دارم خیلی

خدایا هر چه قدر شکرت کنم واسه وجود فسقلیه خونمون و سلامتیش بازم کمه...خدایا خیلی خیلی شکرت

 

یه روز شاد,یه پسر شاد,سه تا رنگ شادی ساز و یه مامان دست به دوربین

تو تموم مدت رنگ آمیزیش لبخند از لباش محو نمیشدماچ

اینم اثر هنریموناز خود راضیسال اسب مبارک

و اینهامژه

این هم ماشین رنگیمون 

ترکیب رنگها

و بامزه ترین و شیرین ترین قسمت رنگیمون رنگ آمیزی صورتامون بود

و نتیجه کار امروزمون...یک کاغذ پر از شادی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان آریا
25 فروردین 93 9:36
ای جاااااااانم چه خنده قشنگی کرددددددده آریا هم عاشق رنگ انگشتیه خیلی زیبا بود آفرین آفرین راستی هنوز مهد میره ؟ اومدم مموری رو باز کردم دیدم اون عکس من و آریا توش نیست اگر بشه فردا اون رو میارم شرمنده
فهیمه مامانی
پاسخ
مهد ماه فروردین نذاشتمش اولا اینکه قبل 13 بدر پاش یه مقدار آسیب دید و باید استراحت میکرد دوما از وقتی گذاشتمش خیلی خیلی زود خسته میشه و موقع نهار که میارمش خونه از خستگی خیلی کم میخوره و بیشتر دوست داره بخوابه و این باعث شده یه مقدار ضعیف شه البته اینم بگم تو مهد بهشون نهار میدن ولی پسرکم اونجام کم میخوره...گفتم این ماه و نذارم تا ببینم بهتر میشه انشاالله و بعد اینکه این ماه خودم کلاس و باشگامو نمیرفتم و خود سینا هم اصرار داشت پیش خودمون باشه تا بره مهد...اینجوری بیشتر با هم هستیم و من بیشتر میپسندم ولی خب واسه اردیبهشت دوباره میبرمش چون احساس میکنم داره از بچه ها فاصله میگیره هر چند خیالم راحت تره پیشم باشه ولی دوست دارم بیشتر با همسناش بازی کنه و اجتماعی تر شه و مستقل
مامان رادمهرجوجو
25 فروردین 93 14:29
آفرین به این قند عسل با این همه اثر هنری
فهیمه مامانی
پاسخ
ممنون
اليناگلينا
26 فروردین 93 9:24
خيلي عاليه.منم اگه برم بيرون واسه الينا مي خرم اونوقت منم با افتخار ميام و آپ مي كنم عزيزم. واقعا سرم هم تو محل كار و هم خونه خيلي شلوغه
فهیمه مامانی
پاسخ
پس منتظر عکس رنگیاتون هستم ...
بهار
26 فروردین 93 15:32
سلام هدیه سنیا تقویم سال 93 ( رایگان) با عکس دلخواهتون در صورت قرار دادن لوگوی سنیا.
مامان روشا
27 فروردین 93 9:54
واییییییییییییییی چقدر رنگ بازی منم می خوام من عاشق این بازی بچه ها هستم ماشالله به این پسر ناز و گل ماشالله به مامان مهربونش
فهیمه مامانی
پاسخ
منم رنگ بازی خیلی دوست دارمماشالله به روشا مهربون و مامان خوبش
فریبا
28 فروردین 93 21:16
سلام عزیزم.ممنون از حضورت با افتخار لینک شدید. درضمن لحظه تولد سینای عزیز میشه لحظه خواستگاری من که خیلی ازش خاطره دارم خدا بهتون ببخشه
فهیمه مامانی
پاسخ
چه خوب ممنون از حضورتون
زندگی از آ...تا...ی
24 اردیبهشت 93 19:19
سلام مامان خوب و نازنین. دوست داری انواع غذاها و شیرینی های ایرانی و خارجی رو یاد بگیری؟ دوست داری قشنگ ترین داستانها رو برای کوچولوی نازت تعریف کنی؟ دوست داری با تکینیک های خانه داری و طرز تهیه ماسک های زیبایی آشنا بشی؟ دنبال نقشه های قلاب بافی می گردی؟ از دیدن تصاویر جالب لذت می بری؟ کاری نداره خاله وبسایت زندگی ا زآ...تا...ی رو لینک کن تا هر روز از دیدن مطالب جالب و مفیدش لذت ببری.
زهرا (✿◠‿◠)
5 خرداد 93 15:13
چقد عالی! فقط من و اون وروجکمون و کم داشتین تا کل خونه تون رنگ آمیزی کاااااامل انجام میشد!!!!!
فهیمه مامانی
پاسخ
بعله کاش بودین اونروز پیشمون ... خونمون نیازمند یاری سبز شماس
زهرا (✿◠‿◠)
5 خرداد 93 15:14
نمی دونم کامنتم رفت یا نه! خلا صه ش این بود که جای من و وروجکم واسه رنگ آمیزی کل خونه تون خالی بود!!
فهیمه مامانی
پاسخ
بعله تشریف آوردن من اصلا خلاصه قبول نمیکنم