سیناسینا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

ما و سینامون

اومدن عمو جون محمد و خوشحالیه سینا...

1391/10/7 15:56
نویسنده : فهیمه مامانی
453 بازدید
اشتراک گذاری

 

دوروزیه که عموجون سینا اومده پیشمون ...هم خودمون خوشحالیم و هم سیناموناز خود راضی

از وقتیکه عموش اومدن همه جا باهاشونه البته به جز یه جانیشخنداگه عموش بیرون برن باهاشون میره...اگه عموش بخوابن باهاشون میخوابه و...

عموجون محمد سینا لطف کردنو از تهران واسش دوتا ماشین آوردن ...سینا خیلی دوسشون داره...

اینم سینا کنار عمو و ماشیناش...

سینا و عمو

اینم بیرون رفتنشون ...

بیرون با عمو

اینم تو خونه بازی با عروسکاش بازم  کنار عمو...

سینا کنار عمو

امروزم (5شنبه)ظهر با عمو و بابایی رفتن پشت بومو جوجه کباب درست کردن که عکس مناسب ندارم که بذارم...

فردا عموجون محمد سینا پرواز دارن و باز دوباره تنها میشیم...طفلک سینااادل شکسته

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

زهرا (✿◠‿◠)
7 دی 91 16:12
آخــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی!تنهایی رو خوب درک کردم...
محمد صادقم بیشتر...
قربون سینای ماهم که عاشق عموشه...
توو عکس دوّمی خیلی خوردنی شده...
ماشاللا


ممنون زهرا جون...آره ماها که تنهاییم همدیگه رو خوب درک میکنیم...
عاطفه
7 دی 91 18:23
وای نازنینم این چه پسر خوشگلیه ماشاللهههههههه
ماشناشو مبارک باشه عزیزم
فهیمه جون این ادرس نینی وبلاگ همیشگیه یعنی کلا از بلاگفا اومدی بیرون؟


ممنون عاطفه جون...فعلا که خونمون شده اینجا تا ببینیم چی میشه ...اینجا مزایاش بهتره...
محمد حسین
7 دی 91 20:27
سلام سینا جون مرسی از نظراتت...
لینکت کردم...
تو هم منو جزء دوستانت لینک کن


سلام...کاش آدرستو میذاشتی؟؟؟
مامان فتانه
8 دی 91 14:40
سلام مامانی چه گل پسر نازی مرسی از اینکه به ما سر زدین


سلام...

مامان آنیسا
8 دی 91 14:41
عزیزم شما هم پسر دوست داشتنی دارید خدا حفظش کنه


ممنون گلم
مامان ساینا
8 دی 91 19:54
سلام مامانی اول از همه ممنون که وب ساینا سرزدینماشالله چه گل پسر نازی خدا بهتون ببخشتش


سلام...ممنون خانومی ...گل دختریه شمام نازه
الينا گلينا
9 دی 91 9:10
سلام مرسي از اينكه به ما سر مي زنيد. به سينا جون هم خدا را شكر با عمو جونش خوش گذشته.
فهميمه جون الينا واسم وقت نمي گذاره كه ازش عكس بگيرم.ولي همچنان داره نقاشي مي كنه


سلام...پس منتظر نقاشیهای قشنگش هستم...تنبلی نکنی ها...منتظرم
مادر کوثر
9 دی 91 9:39
چه عالی
همیشه شاد باشی سینا جون
ماشینات مبارک



بروزیم


ممنون ...الان میایم
مامان ساینا
9 دی 91 9:50
سلام فهیمه جونراستش 2تا عکس خونوتدگی میخواستم بزارم که نشد الان باز رمزشو برداشتم برا منو سایناباعث افتخاره که شما ما رو لینک کنید با اجازتون منم لینکتون کردم


سلام...eپس دوباره میام تغییراتشو میبینم...منم با افتخار لینکتون کردم دوستم
مامان ساینا
9 دی 91 11:41
عزیزم من راضیه راضی ام.. آخه میدونی جریان از این قراره که من گذاشتمشون بدون رمز..بعد از نی نی وبلاگ برام 1 تلگراف اومد که نباید عکس بدون حجاب بزارمو از این حرفا و خودشون حذفش کردن.. من باز اومدم گذاشتم با رمز.. دیدم نخیر فرقی نداره کلا نباید بزارم به همین دلیل کلا بیخیالش شدم و حذفشون کردم
سینا جونو ببوس


آهان ...میگم این جریان گذاشتن عکسهاهم خودش خاطره هست ها...ممنون گلم
مریم مامان آریا
9 دی 91 13:09
عزیزم از بس این بچه های طفلک تنها هستن بی خواهریبی برادری دور از اقوام که تا یکی می یاد خونه بچه کلا آویزون می شه

مگه کجا زندگی می کنی فهیمه جون ؟ و خودت و همسری کجایی هستین ؟

آریا هم عاشق اینه که یکی بیاد خونمون اینقده که جلوش فیلم بازی می کنه که یه وقت خدای نکرده طرف روش رو یه لحظه نکنه اون ور و همش آریا رو ببینه


آره...راس میگی مریم جون...سینا هم همین طوره...الان میام بت میگم کجاییم
مامان علی اکبر
9 دی 91 14:31
سلام
ماشینای گل پسری مبارک
دست عموی سینا جون هم درد نکنه


سلام...ممنون دوستم
مامان تسنیم
10 دی 91 11:37
ماشاالله به گل پسر چه آقا نگاه میکنه
خدا حفظش کنه عموش را


ممنون ...انشاالله

مامان ساینا
10 دی 91 11:48
خصوصی داری عزیزم


چشم گلم الان نیگا میکنم
علامه کوچولو
10 دی 91 15:15
سلام
به به چه پسر نازی
با اجازه لینکتون کردم


سلام...ممنون...منم باافتخار لینکیدمتون
زهرا (✿◠‿◠)
10 دی 91 18:39
عزیزم توو او یکی وبلاگ پارسایی.......... لینکش و یه بار دیگه بنویس ...
رووش نمیشه کلیک کرد!!


ممنون زهرا جون ...خیلی ماهی ...الان می درستم
مامان ساینا
11 دی 91 11:31
خاله فهیمه من و ساینا خوشحال میشیم اگه اومدین بیاین پیش ما خونه ی خودتونه
ماهم سینا جونو ازنزدیک میبینیم


قربونت گلم که این قدر مهمون نوازی...ما هم خوشحال میشیم شمارو ببینیم...
زهرا (✿◠‿◠)
11 دی 91 12:29
فهیمه جون پچ پچ دارم باهات....

ممنون زهرا جون...نیگا میکنم....
مامان علی
11 دی 91 13:46
سلام فهیمه جوووونم خوبی خوشی خوش میگذره؟ میبینم که مهمون داری اونم از قوم همسر.
اون ادرس رو پاک کنم دیگه بلاگفا نیستی؟
اپم بیا ببین ازت تعریف کردم


سلام مامان علی جون...ممنون خانومی خوبیم شکر...
مهمون داشتم رفتن دیگه...عموجون محمد سینا مثل داداش خودم میمونه خیلی مهربونو دلسوزن...
آره این آدرسو جایگزین کن...
چشم الان میام ببینم...شما لطف داریدمنکه قابل تعریف نیستم
مادر کوثر
12 دی 91 15:25
سلام مامانی
شما کدوم شهرین؟
میخوام جلو اسمتون در لینک دوستان بنویسم
البته با اجازه


سلام ... الان میام میگم یکم طولانیه
زهرا مامی ویونا
14 دی 91 1:15
عزیزم چقدر خوشحال و چه عموی خوبی که این همه براش وقت گذاشتتت


آره واقعا عموش ماهه ماه
مامان محمدرضا
14 دی 91 15:07
سلام خوبی مامانی سینا.ماشالا گل پسر نازی دارید خدا حفظش کنه. برام کامنت گذاشته بودید اما یادتون رفته بود آدرس رو بذارید واسه همینم خودم دست به کار شدم پیداتون کردم.ههههه با افتخار لینکتون کردم.سینا جونم به جمع دوستای محمدرضا خوش اومدید.


سلام...ممنون خانومی...عه حالا چه جوری پیدام کردی؟؟!!
منم با افتخار لینکیدمتون
مامان فتانه
14 دی 91 15:26
اپ کردم خانمی


چشم الان میام
مامان علی اکبر
15 دی 91 5:02
سفر کردم به دنبال سر تو / سپر بودم برای دختر تو

چهل منزل کتک خوردم برادر / به جرم این که بودم خواهر تو . . .

اربعین حسینی تسلیت باد


ممنون...اربعین حسینی تسلیت باد
مامان فتانه
15 دی 91 13:28
مامانی ممنون از اینکه به ما نظر دادین ...راستی پست دنیای قشنگ من ایلین هم جدیده


جشم خانومی ...میام میخونم
محمد حسین
16 دی 91 1:29
بازم سلام سينا جون اينم آدرسم:
www.pesaregolebaba.niniweblog.com




سلام...ممنون ...لینکت کردم
رعنا
16 دی 91 16:04
منم درکت میکنم فهیمه جونم.

ولی خوب شرایط هر کسی یه جوره.......بوس واسه سینای گلم و مامان گل ترش

ممنون رعنا جونم...
راس میگی ...منم سعی میکنم با این شرایط خودمو وفق بدم..
دایی محمودرضا
17 دی 91 4:05
سلام . مثل همیشه دایی جون تاخیر داره
چه عکسهای خوشگلی از سینای دایی گذاشتین. چقدر ماشالله ناز و خوش تیپ شده.. بی خود نیست که میگن پسر خوب به دایی اش میره...
سینا جونه را ببوس و به آقا علی اکبر سلام برسون


به دایی جون سیناااا...سلام
ممنون خدا کنه پسرمون به داییش بره...ماکه از خدامونه