سیناسینا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

ما و سینامون

***عیدتون مبارک***

1392/3/3 1:27
نویسنده : فهیمه مامانی
389 بازدید
اشتراک گذاری

 

                  سینایی:  ***باباجونماچپدرجونماچباباییماچ روزتون مبارک***

      مامان فهیمه:***آقاجون مهربون وعزیزم ماچهمسر عزیز و مهربون وفداکارمماچقلبروزتون مبارک***

    **********"مرد کوچولوی خونمون "سینامون ماچقلبروز شماهم مبارک عزیزمون**********

 

 

                         ************روز همه باباها مبارک************

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

زهرا مامی ویونا
3 خرداد 92 1:39



4تا؟؟
فعلن همین یکی!!تا ببینیم خدا چی میخواد
مامان علی اکبر
3 خرداد 92 2:51
سلام عزیزم عیدتون مبارک.

به به سلام مامان علی اکبر جون...عید شمام مبارک


زهرا(✿◠‿◠)
3 خرداد 92 12:34
سلام فهیمه جون...
عیدت مبارک...
ببوس اون مرد کوچک خونتون و


سلام زهرا جون
عید شماهم مبارک...
چشم حتما میماچمش...

زهرا(✿◠‿◠)
3 خرداد 92 18:11
خصوصی...


واضح و مبرهن(مبرحن؟)است که دوزاریه بنده کج است!!
حالا شما واضح و مبرهن(مبرحن)بفرمایید
زهرا(✿◠‿◠)
3 خرداد 92 18:16
اوا دومی رم می خواستم خصوصی بدم یادم رفت تیکش و بزنم!!!!


اوا ...چه سوسول!!خودم تیکشو زدم برات

elina
3 خرداد 92 20:55
بزرگ مرد کوچک روزت مبارک .عزیزم متوجه منظورت نشدم من از شمت ناراحت نیستم دوست خوبم .روی سینا جون را ببوس.عیدتونم مبارک


شما گلی فاطمه جون...عید شما هم مبارک
مامان بردیا
4 خرداد 92 9:49
عیدتون مبااااارک


ممنون عید شماهم مبارک
مامان بردیا
4 خرداد 92 9:51
راستی...منم خیلی دوست دارم شمارو ببینم.ایشالا به سلامتی تشریف بیارید اگه شمال نبودم حتما


قطره
7 خرداد 92 12:17
سینا جووون شرمنده خاله دیر شد ولی گفتم بازم بهت روز مرد رو تبریک بگم تا وقتی بزرگ شدی نگی چرا خاله قطره بم تبریگ نگفت...
روزت مبارک مرد کوچک


دشمنت شرمنده خاله قطره...ممنون...من منتظر دادا یا آجی هستم هااااااااا
قطره
7 خرداد 92 12:18
با تاخیر روز همه ی مردای خونت مبارک عزیزم


ممنون قطره جونم