سیناسینا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

ما و سینامون

ماه مهربان

1393/7/23 13:21
نویسنده : فهیمه مامانی
1,232 بازدید
اشتراک گذاری

مهرماه شد و پسرک من مهدکودکی!!آرام

روز اول مهر جشن شروع مهدش بودآرام

خوشحال با هم رفتیم و خوشحال با هم برگشتیمزیباآرام

روزهای بعد با پوشیدن لباس فرم رسما شد یکی از عضو کوچیکای مهدکودک یاقوتمحبت

بغلبوس

پسرکم ...نو گلممحبت

​نهال کوچولوی منمحبت

دوستت دارم زیــــــــــــــــــــــــــــاد به قول خودت دنیــــــــــادنیــــــــــــــــــــابغلبوس

 

پسندها (1)

نظرات (8)

مامان نازنین زهرا
23 مهر 93 14:08
چهره معصوم ودوست داشتنی آقاپسری دلنشینه خداحفظش کنه
فهیمه مامانی
پاسخ
ممنون دوستم
مات سارا
25 مهر 93 14:06
سلام...مبارك باشه سينا جون...مهدكودك قشنگيه...به به چه خوشگل شدي تو لباس مهد...انشالله موفق باشي براي هميشه...عكس رفتن به دانشگاهت بببينم تو وبلاگ ات...خسته نباشي مامان فهميمه
فهیمه مامانی
پاسخ
سلام ممنون عزیزم سلامت باشی دوستم
فاطمه
26 مهر 93 9:22
مهد رفتنت مبارك پسر گل خوش تيپ.ان شا ا.. اول مهر دبستانت را جشن بگيري. راستس ماماني تنبل خيلي دير آپ مي كني هااااااااااااااااااا.نگي نفهميديم.
فهیمه مامانی
پاسخ
ممنون فاطمه جون انشاالله یه مدت درگیر ترو تمیزی خونه جدید بودم ...بعدم که سینا مهدی شد فقط ساعتایی که نیست میتونم بیام و اما یه علت بزرگترش نمیدونم چی بنویسم
مامان آریا
3 آبان 93 7:49
سلام دختر کجایی تو ؟ نیستی ؟ من که اصلا نتونستم اون دو تا پست رمز دار رو باز کنم فکر کنم به خاطر این ستاره هایی هست که تو وبت می باره از وقتی این روز گذاشتی من نمی تونم باز کنم خوبی؟ سینا خوبه؟ چه خبر؟ نمی خوای دومی رو بیاری؟ داره دیر میشه ها؟
فهیمه مامانی
پاسخ
سلام مریم جون همینجام هستم عه نتونستی ببینی!!با یه مرورگر دیگه امتحان کردی ؟ اصلا ستارههارو حذف میکنم ببین میتونی وارد شی دومـــــــــی با اجازه بزرگترهای وبلاگ بــــــــــله ____________________________________________________________ ستاره بارون حذف شد حالا امتحان کن ببین میتونی رمزو وارد کنی و ببینی!!
•♥مامان متین♥•
6 آبان 93 12:56
سلام خانومی خوبین؟ آخی لباساشو...موفق باشی گلپسری..ایشالا دانشگاه رفتنت
فهیمه مامانی
پاسخ
سلام ممنون خوبیم ممنون انشاالله
فاطمه
8 آبان 93 9:14
معلومه باز کجا غیبت زده بیا منتظرتم.
فهیمه مامانی
پاسخ
حـــــــــــــــاضر
مامان آریا
8 آبان 93 12:33
کی رفتین شهر رضا؟ یعنی الان این مهد کودک شهر رضاست اونجا هم جای خوب و با صفائیه اصلا اون طرف ایران هر جاش بری قشنگ و زیبا و خوش آب و هواست خیلی دلم می خواد بیام سفر اولین فرصتی که پیش بیاد میام نظرام رو چرا تائید نوکردی ؟
فهیمه مامانی
پاسخ
از 5شهریور شهرضاییم آره مهدش نزدیک خونمونه خوبه از مهدش تا الان راضیم سینا هم هر روز مشتاقانه میره و میاد اینجا شهر خوبیه کوچیک و امکانتش نسبت به اصفهان مسلما کمتره ولی من اینجارو از اصفهان بیشتر دوست دارم انشاالله که این دفعه قسمت شه و ببینمت تایید شد
نامیلو
9 آبان 93 14:52
سلام وبلاگ زیبای دارین بهتون تبریک میگم به سایت فروشگاهی تازه تاسیس ما هم سر بزنید
فهیمه مامانی
پاسخ
سلام ممنونموفق باشید